مدیریت منابع مالی

...

سیستم های

مدیریت منابع مالی

حسابداری مالی

در سازمان ها به دلایل بسیار، روزانه فعالیت های مختلف مالی انجام می شود، و این فعالیت های مالی بسته به نیاز و کارکرد وجودی خود در واحدهای مالی، انبار، خرید، فروش، اموال، منابع انسانی و سایر بخش های سازمان به انجام می رسند طبیعی است که ثبت و نگهداری اطلاعات صحیح و به موقع در سیستم حسابداری دغدغه جدی...

بیشتر

دریافت پرداخت

در سیستم دریافت پرداخت تمامی فعالیت های مرتبط با وجوه نقد، چک و بانک و تنخواه در قالب اتوماسیون نرم افزاری درآمده و امکان کنترل داخلی و مدیریت اطلاعات را فراهم می کند همچنین با استفاده از کنترل جریان وجوه نقد و ارزیابی موجودی نقدی و مدیریت منابع جاری و آینده سازمان به همراه گزارشات تحلیلی، زمانی مدیران امکان تصمیم...

بیشتر

دارایی ثابت

دارایی های ثابت یکی از اقلام مهم در ترازنامه مالی شرکت ها هستند، به دلیل اهمیت این اقلام، ثبت و نگهداری قیمت تمام شده و انجام تکالیف قانونی در ارتباط با استهلاک دارایی ها مورد توجه ویژه می باشد. علاوه بر این موارد، مدیریت دارایی شامل وضعیت استفاده و محل بهره برداری آن و سایر اطلاعات و تاریخچه تغییرات دارایی...

بیشتر

حسابداری خرید

سیستم حسابداری خرید متولی حسابداری بهای تمام شده خرید می باشد. برای هر خرید اعم از داخلی و خارجی ، عملیات در فرآیند خرید ثبت میشود و عبارت است از مبلغی که برای کالا پرداخت شده و هزینه هایی که برای تأمین آن کالا پرداخت شده است.

بیشتر

حسابداری فروش

این سیستم متولی ثبت اسناد حسابداری است که در عملیات فروش و توسط فاکتور فروش اتفاق می افتد. مسئولیت محاسبه ارزش افزوده کالا و مالیات ارزش افزوده نیز برعهده سیستم حسابداری فروش می باشد.نکته مهم این است که در این سیستم بین تخفیفات تجاری و غیر تجاری فرق قائل شده که تخفیفات تجاری نباید در سند حسابداری منعکس شوند و...

بیشتر

حسابداری انبار

وظیفه ریالی کردن عملیات کاردکس و موجودی کالا به عنوان مهمترین دارایی جاری شرکت به عهده سیستم حسابداری انبار است. سیستم حسابداری انبار تضمین کننده یکپارچگی سیستم و صحت عملیات است که تمام رخدادهای کاردکسی در انبار را به صورت ریالی توصیف می نماید.

بیشتر

مدیریت تسهیلات

سیستم تسهیلات دریافتی جهت مدیریت، ثبت و گزارش گیری از انواع تسهیلات دریافت شده در سازمان و مدیریت پرداخت اقساط کاربرد دارد. این سیستم در یکپارچگی کامل با سیستم دریافت پرداخت و حسابداری مالی سندپرداز، در طی فرآیند تمامی اسناد حسابداری لازم را تولید و به صورت خودکار صادر می کند.

بیشتر

مدیریت منابع مالی

حوزه مدیریت منابع مالی سندپرداز شامل سیستم های حسابداری مالی، دریافت وپرداخت، دارایی ثابت، حسابداری خرید، حسابداری فروش، حسابداری انبار، مدیریت تسهیلات و مدیریت سهام می باشد. حوزه مالی در سازمان ها وظیفه مدیریت منابع مالی، دارایی ها گزارش دهی به ذینفعان داخلی و برون سازمانی می باشد. سازمان های بزرگ برای مدیریت حجم بالای فعالیت ها، تراکنش ها و فرآیندهای مالی با استفاده از نرم افزارهای مالی سندپرداز در بستر ERP مسائل خود را حل شده خواهند دید. یکپارچگی اطلاعات و فرآیندهای، صدور مکانیزه اسناد مالی از طریق زیر سیستم ها در سیستم حسابداری، در نهایت منجر به مدیریت دقیق و صحیح منابع مالی سازمان خواهد شد.


افزونه های

مدیریت منابع مالی

  • تحریر دفاتر قانونی
  • سیستم تسهیلات مالی
  • سیستم پیگیری
  • ارتباط سیستم های سندپرداز با سامانه مودیان

تحریر دفاتر قانونی

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک نرم افزار حسابداری، امکان گزارش گیری و تهیه دفاتر قانونی مطابق با قوانین جاری است. در سیستم حسابداری سندپرداز گزارش دفاتر قانونی شامل دفتر روزنامه و دفتر کل در دسترس می باشد

بیشتر

سیستم تسهیلات مالی

سیستم تسهیلات دریافتی جهت مدیریت، ثبت و گزارش گیری از انواع تسهیلات دریافت شده در سازمان و مدیریت پرداخت اقساط کاربرد دارد. این سیستم در یکپارچگی کامل با سیستم دریافت پرداخت و حسابداری مالی سندپرداز، در طی فرآیند تمامی اسناد حسابداری لازم را تولید و به صورت خودکار صادر می کند.

بیشتر

سیستم پیگیری

یکی از دغدغه های مدیران در یک سازمان بزرگ پیگیری مواردی است که به واحدهای مختلف ارجاع شده است خصوصا این نیاز در سازمان های بزرگ حادتر است. گرچه سیستم های فرایندی (ERP) تقریبا تمام فعالیت های سازمان را تحت پوشش قرار می دهد ولی تمرکز این سیستم ها روی فعالیت های مهم است که یا اثر مالی دارد یا اثر برنامه ریزی یا اثر بهای تمام شده ای. لذا فعالیت های خارج از این حوزه در فعالیت های مرتبط با ERP پایش و مدیریت نمی شود. مثلا فعالیت هایی از قبیل تماس های مکرر یا نامه نگاری ها یا مذاکراتی...

بیشتر

ارتباط سیستم های سندپرداز با سامانه مودیان

براساس ماده یک قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، سامانه مودیان سامانه ای است تحت مدیریت سازمان که در آن به هر مودی، کارپوشه ویژه ای اختصاص یافته و تبادل اطلاعات میان مودیان و سازمان منحصرا از طریق آن کارپوشه انجام می شود. مودیان می توانند با استفاده از هرگونه سخت افزار یا نرم افزار اعم از رایانه شخصی، پایانه فروشگاهی، سامانه های ابری یا هر وسیله دیگری که حافظه مالیاتی به آن متصل شده باشد، به سامانه مودیان متصل شوند. مرجع نهائی ثبت، صدور و استعلام صورتحساب الکترونیکی، سامانه مودیان می باشد. کلیه صاحبان مشاغل (صنفی و غیرصنفی) و...

بیشتر

آیا آماده حرکت به سمت تحول دیجیتال هستید؟