حسابداری دارایی ثابت

وظیفه ی صدور اسناد حسابداری به دلیل خرید دارایی ثابت ، بهره برداری ، نقل و انتقال دارایی ثابت بین واحدهای مختلف و استهلاک و کنارگذاری دارایی ثابت در سیستم حسابداری دارایی ثابت انجام میشود.


  • امکانات حسابداری دارایی:
  • صدور خودکار و همچنین دستی شماره پلاک اموال
  • اجرای ماده ۱۴۹ قانون مالیاتها
  • امکان اصلاح بهای تمام شده دارایی درتاریخهای اجرای متفاوت
  • انتقال تمامی اطلاعات از سیستم انبار با قابلیت فیلتر نمودن آن بسته به نیاز کاربر
  • اطلاعات مربوط به بیمه دارایی
  • گروه بندی داراییها
  • مرور دارایی از سطح گروه به پایینترین سطح
  • کارت دارایی و گزارش داراییهای ثابت مشهود
  • امکان کاهش خودکار دارایی ها پس از دریافت اطلاعات کاهش از سیستم انبار
  • امکان تعریف خودکار تفصیل برای هر کالا
  • امکان تعریف گروه های مختلف دارایی و اعمال تنظیمات سند زنی خودکار هر طبقه بسته به نیاز کاربر
  • مکانیزه سازی کل فرایند از مرحله خرید اموال تا استهلاک و کاهش دارایی، همچنین قابلیت صدور خودکار تمامی اسناد حسابداری
  • تعریف اختصاصی آرتیکل های سندهای حسابداری و روش سند خوردن اسناد خودکار توسط مدیر سیستم
  • امکان امکان تغییر وضعیت موردی و گروهی اموال (کنارگذاری، فعال و ...)
  • امکان معرفی انواع وضعیت جهت اموال
  • امکان معرفی محل استقرار جهت تغییر وضعیت استقرار دارایی بصورت خطی و درختی
  • امکان تعیین شماره مجوز جهت تغییر وضعیت اموال
  • امکان گروهبندی داراییها بصورت درختی
  • گزارش اقلام خروجی و سایر گزارش‌های مربوطه
  • گزارش تفصیلی کارت دارایی و کارت تجمیعی روی گروه دارایی
  • گزارش داراییهای ثابت مشهود
  • گزارش کارت دارایی
  • گزارش‌های تجمیعی و تفصیلی استهلاک اموال
  • گزارش بیمه داراییها
  • گزارش‌های مربوط به ماده ۱۵۱
  • گزارش‌های ریالی و آماری مربوط به محاسبات مربوط به اموال، مستحثدات و استهلاک مربوط به آنها بصورت تجمیعی و تفصیلی
  • صدور خودکار سند استهلاک
  • صدور خودکار سند فروش دارایی ثابت