سامانهی اتوماسیون اداری
مدیریت مکاتبات بین اجزای یک سازمان و خارج از آن که هر نامه ای توسط سیستم ایجاد شده و ارجاع و پیگیری میشود.فرم های اختصاصی در این سیستم طراحی و پیاده سازی و اجرا میشود (مانند فرم درخواست مرخصی یا سفارش غذا و...) که امکان خروجی های مختلف دارد ( به صورت E-mail یا فکس ) و میتواند مکاتبات را بایگانی کند.
- امکانات سامانه اتوماسیون اداری:
- معرفی اطلاعات پایه ( چارت سازمانی ، نقش ها، پست ها، کاربران، درجه اهمیت، حساسیت و.. )
- ثبت و مدیریت مکاتبات وارده
- ثبت و مدیریت نامه های صادره
- تعریف موضوعات ارجاع (جهت اقدام، جهت استحضار و ...)
- قابلیت عطف و پیرو نامه ها به صورت دستی و خودکار
- ارجاع نامه بر اساس پست های سازمانی
- قابلیت تعیین مهلت اقدام نامه بر اساس تاریخ
- گردش اصل اسناد اسکن شده
- امکان درج پاراف بر روی نامه ها در زمان ارجاع آنها
- امکان مشاهده کلیه ارجاعات انجام شده بر روی یک نامه به همراه متن پاراف روی آن
- قابلیت شماره گذاری خودکار به نامه ها پس از ثبت
- رابط کاربر بسیار آسان و همه فهم به طوری که آموزش سیستم تنها در چند ساعت میسر است.
- قابلیت تعریف کاربران با امکان دسترسی ورود به سیستم از خارج سازمان و اعمال محدودیت ورود در روزها و ساعت های خاصی از هفته
- تعريف سطوح امنيتی برای مكاتبات اداري (عادي، محرمانه، سري و...)
- امکان تعریف انواع مدل شماره گذاری
- امکان پیوست انواع فايل ها به عنوان پيوست نامه
- قابلیت محدودسازی فرمت و سایز فایل های پیوستی به نامه ها
- قابلیت خروجی نامه ها و فرم های سازمان در قالب Word MS و نیز امکان چاپ با Header و Footer سازمان از طریق مرورگر
- قابلیت ارسال سند از طریق نمابر
- قابلیت ارسال سند از طریق ایمیل باقابلیت ارسال بصورت BCC و CC
- قابلیت ارسال پیامک هشدار به هر کاربر در صورت دریافت سند جدید
- قابلیت محدودسازی دسترسی کاربران به بخش های مختلف سیستم
- امکان جستجوی نامه ها بر اساس شماره، موضوع، متن، بازه زمانی و ... .
- تعريف گروه های اسناد مختلف مطابق دبیرخانه های سازمان و امکان تعریف فرمت شماره گذاری به ازای هر کدام از آنها
- تفويض سمت (تعيين جانشين) براي پست هاي سازماني با تعيين بازه تاريخي
- اعلان خودکار اسناد خوانده نشده به کاربر جهت هشدار
- امکان بایگانی اسناد شخصی هر کاربر
- قابلیت بایگانی سازمانی اسناد و امکان دسترسی به هر بخش از آن
- اجرای گزارشها جهت تصمیم گیری مدیران ارشد (گزارش تعداد کلیه نامه های ارجاع شده، دریافت شده، خوانده شده، خوانده نشده، اقدام شده، اقدام نشده و پاک شده و نیز گزارش کلیه نامه های هر پست سازمانی به تفکیک همراه موضوع، متن نامه، تاریخ ارجاع، پاراف و ...)
- دارا بودن تابلو اعلانات
- قابلیت کار بدون افت سرعت با تعداد کاربر همزمان
- مدیریت بهینه پایگاه داده در تعداد رکوردهای اطلاعاتی بسیار بالا
- امکان اتصال LDAP برای شناسایی کاربران هنگام ورود به سیستم
- کنترل کامل کارتابل از راه دور به واسطه رابط کاربری تحت وب
- قابلیت اتصال به سیستم جامع سندپرداز و تایید فعالیت های آن
- پیکربندی ظاهری کارتابل متناسب با خواست هر کاربر
سامانهSCT
- نرم افزاری که مناسب کنترل و تردد است و مجهز به GPS می باشد. سازمان هایی که افراد زیادی را به مأموریت اعزام میکنند و برای مدیریت وضعیت از این سیستم استفاده میکنند. نقاطی که کاربران میروند در سیستم تعریف شده و افراد با استفاده از این سامانه اعلام ورود یا خروج میکنند.