افزونه سامانه نمایندگان خدمات پس از فروش (وب اپلیکیشن)

...

در برخی صنایع پس از فروش کالا برخی خدمات در قالب گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتری نهایی ارایه می شود به این مفهوم که فروشنده به منظور اطمینان دادن به مشتری، برخی سرویس های دوره ای، تعمیر و نصب قطعه را در طی مدت مشخص به صورت رایگان برای مشتری انجام می دهد. ممکن است برخی خدمات نیز در دوره گارانتی و یا پس از آن مشمول هزینه باشند. در راستای تامین رضایت مشتریان کلیه این خدمات توسط سازمان و یا نمایندگان خدمات ارایه می شوند.

سندپرداز فرآیند خدمات پس از فروش را در قالب سیستم خدمات پس از فروش تحت پوشش قرار می دهد و جهت برقراری ارتباط با شبکه نمایندگان، سامانه نمایندگان را در قالب وب اپلیکیشن ارایه نموده است. با بهره مندی از افزونه سامانه نمایندگان خدمات پس از فروش فعالیت های انجام گرفته توسط نمایندگان ثبت سیستم شده و از این طریق اطلاعات ارزشمندی از خدمات ارایه شده به جهت تحلیل وضعیت موجود و بهبود آن در اختیار مدیران سازمان قرار خواهد گرفت.


منافع و مزایا

  • سامانه نمایندگان خدمات پس از فروش (وب اپلیکیشن)

خدمات پس از فروش توسط تعمیرگاه های سازمان یا شعب وابسته به سازمان و یا توسط نمایندگان مستقل انجام می شود. شعب و یا نمایندگی های سازمان در بستر سامانه نمایندگان امکان ارایه خدمات پس از فروش به مشتریان دارند. در این سامانه امکانات زیر در دسترس قرار دارد:

  • نصب و راه اندازی محصول
  • تامین قطعات یدکی
  • ارائه خدمات تعمیر
  • مشاوره فنی در مورد محصول


  • ارتباط آنلاین و سیستماتیک با نمایندگان خدمات پس از فروش

از طریق سامانه نمایندگان امکان برقراری ارتباط سازمان با نمایندگان به صورت برخط وجود دارد، در این سامانه طیف وسیعی از خدمات و امکانات گردآوری شده تا ارتباطی موثر بین سازمان و نمایندگان و شعب ارایه دهنده خدمات پس از فروش، جهت ارتقا سطح کیفیت خدمات فراهم گردد.

  • سازمان خدمات پس از فروش فرآیند محور

به واسطه وجود سیستم خدمات پس از فروش در کنار سامانه نمایندگان و پوشش کلیه فرآیندهای خدمات پس از فروش در سطح سازمان و نمایندگی ها، کلیه فعالیت های انجام گرفته ثبت، ضبط و نگهداری می شوند و از این طریق امکان گزارشگیری و تجزیه و تحلیل اطلاعات جهت تصمیم گیری مدیران فراهم می گردد.


برخی ویژگی های کلیدی سامانه نمایندگان خدمات پس از فروش (وب اپلیکیشن) سندپرداز

  • اطلاع رسانی ارجاع کار به نماینده ارایه خدمات
  • تعریف تفصیل مصرف کننده در سیستم
  • ثبت فرم گارانتی و شروع دوره گارانتی توسط نماینده
  • ثبت درخواست قطعه توسط نمایندگان و بررسی توسط سازمان
  • مدیریت جریان فرآیند درخواست قطعه از ثبت نیاز قطعه توسط نماینده تا تامین و ارسال قطعه
  • پیگیری درخواست قطعه و اطلاع از آخرین وضعیت
  • ثبت فرم گزارش کار ارایه خدمات
  • ثبت اطلاعات مرتبط با نصب اولیه محصول شامل:
    • تاریخ نصب
    • سریال
    • شماره گارانتی
    • مدل دستگاه
    • نوع خدمت
    • نوع کارت گارانتی
    • ثبت گزارش کار
  • گزارش گردش حساب نماینده ارایه خدمات
  • اتصال به سامانه ارسال پیام کوتاه جهت ارسال پیامک های مورد نیاز
  • دریافت خروجی فرم ها به صورت چاپی و فایل PDF در تلفن همراه، تبلت

آیا آماده حرکت به سمت تحول دیجیتال هستید؟