سیستم حسابداری خرید متولی حسابداری بهای تمام شده خرید می باشد. برای هر خرید اعم از داخلی و خارجی ، عملیات در فرآیند خرید ثبت میشود و عبارت است از مبلغی که برای کالا پرداخت شده و هزینه هایی که برای تأمین آن کالا پرداخت شده است.
- امکان ثبت فاکتور خرید
- امکان صدور سند خودکار فاکتور خرید
- امکان ثبت اضافات و کسورات
- امکان ثبت هزینه کالا/ هزینه حمل/ هزینه ترخیص/ حقوق ورودی/ هزینه های گشایش اعتبار/ هزینه ثبت سفارش/ هزینه حق بیمه و محاسبه بهای تمام شده خرید
- اتصال online به سیستمهای حسابداری مالی و دریافت و پرداخت و کنترل همزمان پرداختها و پیش پرداختها و سایر اجزای فرآیند
- اختصاصی نمودن شرح آرتیکلهای اسناد حسابداری خودکار