بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی دام

بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی دام، طیورو صنایع وابسته از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ به مدت چهار روز از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و توسط شرکت میلاد مبتکر شرق برگزار خواهد شد.
صنعت دام و طیور ، به عنوان صنعتی استراتژیک در چرخه تولیدات صنایع غذایی شناخته شده است و اهمیت زنجیره تولید مواد غذایی به ویژه محصولات پروتئینی و پرداختن به موضوع کیفیت و صنعتی شدن مواد غذایی ، زمینه های لازم برای ایجاد صنعتی را فراهم کرده که توانسته است در سطح دنیا اشتغالزایی چشمگیر به وجود آورد.

بخش دامپروری و طیور فرصت های نهفته برای ایجاد اشتغال ، ارزآوری و جلوگیری از خروج ارز و بالا بردن سطح مصرف تولید این بخش دارد. همچنین این بخش و صنایع پیشین و پسین آن دارای زمینه های بسیاری برای سرمایه گذاری می باشد. صنعت دام و طیور هم از نظر فراهم بودن زمینه توسعه و ارتقا و هم از نظر داشتن بازار مصرف برای تولیدات در داخل کشور و کشورهای همسایه از جمله صنایعی است که چنانچه توجه اساسی و سرمایه گذاری های زیربنایی و اصولی در آن صورت گیرد میتواند یکی از بخش های موثر اقتصادی کشور به شمار آید.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دام ، طیور و صنایع وابسته متشکل از حداقل ۴۰ شرکت دانش بنیان و شاهد حضور مستقیم ۱۵ شرکت خارجی از کشورهای چین ، ترکیه ، سوئد ، روسیه ، آلمان و ... خواهد بود.

حضور بیش از ۱۰ هیأت های خارجی و دعوت از سفیران و بازرگانان خارجی با هدف های مختلفی نظیر توسعه بازار ، رصد رقبا و فناوری های مشابه ، سرمایه گذاری مشترک ، آموزش و کسب تجربه در حوزه های مختلف بستری مناسب برای نمایشگاه خواهد بود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دام ، طیور و صنایع وابسته در حالی برگزار شد که همچنان کرونا بر اقتصاد کشور سایه انداخته و بسیاری از مشاغل را تحت تأثیر قرار داده است ولی با رشد ۱۰۰ درصدی مشارکت کنندگان خارجی و تولیدکنندگان ایرانی در این نمایشگاه امید است شاهد رونق روزافزون این صنعت بزرگ در کشور باشیم.


ما همواره مفتخریم که با بیش از ۱۰ هزار نفر ساعت مطالعه و استقرار پروژه در صنعت طیور و ماکیان به تولیدکنندگان و کارآفرینان عزیز که در این شرایط سخت و پیچیده به سر میبرند،بگوییم که در کنارتان هستیم و برای محافظت از این صنعت، دانش، روش و ابزار مناسب آن را ساخته ایم.


سندپرداز با حضور در این نمایشگاه، به تولیدکنندگان و کارآفرینان عزیز که در این شرایط سخت و پیچیده این روزها، با مشکلات متعدد دست و پنجه نرم می کنند، نوید این را می دهد که در کنارتان هستیم و مسیر توسعه را برای شما هموار میسازیم.