خدمات پس از فروش

...

سیستم های

خدمات پس از فروش

مدیریت خدمات پس از فروش

در برخی صنایع پس از فروش کالا برخی خدمات در قالب گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتری نهایی ارایه می شود به این مفهوم که فروشنده به منظور اطمینان دادن به مشتری، برخی سرویس های دوره ای، تعمیر و نصب قطعه را در طی مدت مشخص به صورت رایگان برای مشتری انجام می دهد. ممکن است برخی خدمات...

بیشتر

مدیریت نمایندگان خدمات پس از فروش

سندپرداز فرآیند خدمات پس از فروش را در قالب سیستم خدمات پس از فروش تحت پوشش قرار می دهد و جهت برقراری ارتباط با شبکه نمایندگان، سامانه نمایندگان را در قالب وب اپلیکیشن ارایه نموده است. با بهره مندی از افزونه سامانه نمایندگان خدمات پس از فروش فعالیت های انجام گرفته توسط نمایندگان ثبت سیستم شده و از این...

بیشتر

خدمات پس از فروش

حوزه خدمات پس از فروش سندپرداز شامل سیستم های سیستم نصب، سیستم تعمیرات، سیستم گارانتی، سیستم مدیریت نمایندگان، سامانه نمایندگان، می باشد. سندپرداز تمامی مراحل و فرآیندهای خدمات پس از فروش را تحت پوشش قرارداده و با استفاده از سیستم های این حوزه انجام کلیه فعالیت ها تحت کنترل بوده و در نهایت اطلاعات ارزشمندی از سرویس های انجام شده به جهت تحلیل وضعیت موجود و بهبود آن در اختیار مدیران سازمان خواهد بود.

افزونه های

خدمات پس از فروش

  • ارتباط سیستم های سندپرداز با سامانه جامع تجارت ایران - وزارت صمت
  • سامانه نمایندگان خدمات پس از فروش (وب اپلیکیشن)
  • سیستم خدمات پس از فروش سندپرداز
  • سیستم مدیریت پیام
  • سیستم پیگیری

ارتباط سیستم های سندپرداز با سامانه جامع تجارت ایران - وزارت صمت

سامانه جامع تجارت با هدف ایجاد دولت الکترونیک، کاهش فساد اقتصادی در کسب و کار ها ، یکپارچه سازی فرآیند تجارت در کشور ، شفافیت سازی تجاری ، نظارت بر زنجیره صادرات و واردات کشور، جلوگیری از قاچاق کالا و جلوگیری از احتکار کالا راه اندازی شده است. این سامانه به عنوان درگاهی یکپارچه، ارتباط فعالان اقتصادی را اعم از واردکنندگان و تولیدکنندگان با سازمان ها و دستگاه‌های ذیربط در امر تجارت را کنترل می‌کند. بنابراین فرآیند تولید و واردات کالا و وارد شدن آن به چرخه توزیع و فروش در «سامانه جامع تجارت» ثبت و بوسیله وزارت صنعت و معدن...

بیشتر

سامانه نمایندگان خدمات پس از فروش (وب اپلیکیشن)

در برخی صنایع پس از فروش کالا برخی خدمات در قالب گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتری نهایی ارایه می شود به این مفهوم که فروشنده به منظور اطمینان دادن به مشتری، برخی سرویس های دوره ای، تعمیر و نصب قطعه را در طی مدت مشخص به صورت رایگان برای مشتری انجام می دهد. ممکن است برخی خدمات نیز در دوره گارانتی و یا پس از آن مشمول هزینه باشند. در راستای تامین رضایت مشتریان کلیه این خدمات توسط سازمان و یا نمایندگان خدمات ارایه می شوند. سندپرداز فرآیند خدمات پس از فروش را در قالب سیستم خدمات...

بیشتر

سیستم خدمات پس از فروش سندپرداز

در برخی صنایع پس از فروش کالا برخی خدمات در قالب گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتری نهایی ارایه می شود به این مفهوم که فروشنده به منظور اطمینان دادن به مشتری، برخی سرویس های دوره ای، تعمیر و نصب قطعه را در طی مدت مشخص به صورت رایگان برای مشتری انجام می دهد. ممکن است برخی خدمات نیز در دوره گارانتی و یا پس از آن مشمول هزینه باشند. در راستای تامین رضایت مشتریان کلیه این خدمات توسط سازمان و یا نمایندگان خدمات ارایه می شوند. سندپرداز تمامی مراحل خدمات پس از فروش را تحت پوشش...

بیشتر

سیستم مدیریت پیام

یک سیستم نرم افزاری ERP مانند سیستم سندپرداز این قابلیت رادارد تا بتواند کلیه اطلاعاتی که ذینفعان سازمان نیاز دارند را  با استفاده از پیامک و یا بااستفاده از پیام الکترونیکی ارسال نماید . حالنی را در نظر بگبربم که کالای خریداری شده وارد انبار قرنطینه شرکت گردیده است و پس از اجرای فرآیندکنترل کیفیت مواد ورودی ، قرار است تا میزان و تعدادکالاهای تایید شده که رسیدخرید میشوند  برای صدور فاکتور به تامین کننده ارسال گردد . در این حالت افزونه مدیریت پیام بهترین راهکار برای تحقق این هدف می باشد ، زیرا به محض صدور رسید قطعی خرید...

بیشتر

سیستم پیگیری

یکی از دغدغه های مدیران در یک سازمان بزرگ پیگیری مواردی است که به واحدهای مختلف ارجاع شده است خصوصا این نیاز در سازمان های بزرگ حادتر است. گرچه سیستم های فرایندی (ERP) تقریبا تمام فعالیت های سازمان را تحت پوشش قرار می دهد ولی تمرکز این سیستم ها روی فعالیت های مهم است که یا اثر مالی دارد یا اثر برنامه ریزی یا اثر بهای تمام شده ای. لذا فعالیت های خارج از این حوزه در فعالیت های مرتبط با ERP پایش و مدیریت نمی شود. مثلا فعالیت هایی از قبیل تماس های مکرر یا نامه نگاری ها یا مذاکراتی...

بیشتر

آیا آماده حرکت به سمت تحول دیجیتال هستید؟