مدیریت مکاتبات بین اجزای یک سازمان و خارج از آن که هر نامه ای توسط سیستم ایجاد شده و ارجاع و پیگیری میشود.فرم های اختصاصی در این سیستم طراحی و پیاده سازی و اجرا میشود (مانند فرم درخواست مرخصی یا سفارش غذا و...) که امکان خروجی های مختلف دارد ( به صورت E-mail یا فکس ) و میتواند مکاتبات را بایگانی کند.

  • معرفی اطلاعات پایه ( چارت سازمانی ، نقش ها، پست ها، کاربران، درجه اهمیت، حساسیت و.. )
  • ثبت و مدیریت مکاتبات وارده
  • ثبت و مدیریت نامه های صادره
  • تعریف موضوعات ارجاع (جهت اقدام، جهت استحضار و ...)
  • قابلیت عطف و پیرو نامه ها به صورت دستی و خودکار
  • ارجاع نامه بر اساس پست های سازمانی
  • قابلیت تعیین مهلت اقدام نامه بر اساس تاریخ
  • گردش اصل اسناد اسکن شده
  • امکان درج پاراف بر روی نامه ها در زمان ارجاع آنها
  • امکان مشاهده کلیه ارجاعات انجام شده بر روی یک نامه به همراه متن پاراف روی آن
  • قابلیت شماره گذاری خودکار به نامه ها پس از ثبت
  • رابط کاربر بسیار آسان و همه فهم به طوری که آموزش سیستم تنها در چند ساعت میسر است.
  • قابلیت تعریف کاربران با امکان دسترسی ورود به سیستم از خارج سازمان و اعمال محدودیت ورود در روزها و ساعت های خاصی از هفته
  • تعريف سطوح امنيتی برای مكاتبات اداري (عادي، محرمانه، سري و...)
  • امکان تعریف انواع مدل شماره گذاری
  • امکان پیوست انواع فايل ها به عنوان پيوست نامه
  • قابلیت محدودسازی فرمت و سایز فایل های پیوستی به نامه ها
  • قابلیت خروجی نامه ها و فرم های سازمان در قالب Word MS و نیز امکان چاپ با Header و Footer سازمان از طریق مرورگر
  • قابلیت ارسال سند از طریق نمابر
  • قابلیت ارسال سند از طریق ایمیل باقابلیت ارسال بصورت BCC و CC
  • قابلیت ارسال پیامک هشدار به هر کاربر در صورت دریافت سند جدید
  • قابلیت محدودسازی دسترسی کاربران به بخش های مختلف سیستم
  • امکان جستجوی نامه ها بر اساس شماره، موضوع، متن، بازه زمانی و ... .
  • تعريف گروه های اسناد مختلف مطابق دبیرخانه های سازمان و امکان تعریف فرمت شماره گذاری به ازای هر کدام از آنها
  • تفويض سمت (تعيين جانشين) براي پست هاي سازماني با تعيين بازه تاريخي
  • اعلان خودکار اسناد خوانده نشده به کاربر جهت هشدار
  • امکان بایگانی اسناد شخصی هر کاربر
  • قابلیت بایگانی سازمانی اسناد و امکان دسترسی به هر بخش از آن
  • اجرای گزارش‌ها جهت تصمیم گیری مدیران ارشد (گزارش تعداد کلیه نامه های ارجاع شده، دریافت شده، خوانده شده، خوانده نشده، اقدام شده، اقدام نشده و پاک شده و نیز گزارش کلیه نامه های هر پست سازمانی به تفکیک همراه موضوع، متن نامه، تاریخ ارجاع، پاراف و ...)
  • دارا بودن تابلو اعلانات
  • قابلیت کار بدون افت سرعت با تعداد کاربر همزمان
  • مدیریت بهینه پایگاه داده در تعداد رکوردهای اطلاعاتی بسیار بالا
  • امکان اتصال LDAP برای شناسایی کاربران هنگام ورود به سیستم
  • کنترل کامل کارتابل از راه دور به واسطه رابط کاربری تحت وب
  • قابلیت اتصال به سیستم جامع سندپرداز و تایید فعالیت های آن
  • پیکربندی ظاهری کارتابل متناسب با خواست هر کاربر 




افزونه های

سیستم اتوماسیون اداری

  • سیستم مدیریت پیام

سیستم مدیریت پیام

یک سیستم نرم افزاری ERP مانند سیستم سندپرداز این قابلیت رادارد تا بتواند کلیه اطلاعاتی که ذینفعان سازمان نیاز دارند را  با استفاده از پیامک و یا بااستفاده از پیام الکترونیکی ارسال نماید . حالنی را در نظر بگبربم که کالای خریداری شده وارد انبار قرنطینه شرکت گردیده است و پس از اجرای فرآیندکنترل کیفیت مواد ورودی ، قرار است تا میزان و تعدادکالاهای تایید شده که رسیدخرید میشوند  برای صدور فاکتور به تامین کننده ارسال گردد . در این حالت افزونه مدیریت پیام بهترین راهکار برای تحقق این هدف می باشد ، زیرا به محض صدور رسید قطعی خرید...

بیشتر

آیا آماده حرکت به سمت تحول دیجیتال هستید؟