مدیریت اداری و منابع انسانی

...

سیستم های

مدیریت اداری و منابع انسانی

پرسنلی و احکام

سیستم پرسنلی و احکام امکان ثبت و نگهداری اطلاعات جامع پرسنل در پرونده پرسنلی را فراهم می نماید به شکلی که برای هر یک از پرسنل امکان ثبت و نگهداری اطلاعات هویتی، بانکی، مشخصات فردی و سایر اطلاعات به همراه ذخیره مستندات و مدارک پرسنلی وجود دارد.

بیشتر

حقوق و دستمزد

حوزه منابع انسانی سند پرداز شامل سیستم های پرسنلی و حقوق دستمزد راهکاری برای انجام محاسبات دستمزدی براساس کارکرد پرسنل با لحاظ شرایط سازمان و آخرین قوانین کشور به ترتیبی که پوشش نیازهای حوزه جبران خدمات در سازمان ها در هر ابعادی را داشته باشد.

بیشتر

اتوماسیون اداری

مدیریت مکاتبات بین اجزای یک سازمان و خارج از آن که هر نامه ای توسط سیستم ایجاد شده و ارجاع و پیگیری میشود.فرم های اختصاصی در این سیستم طراحی و پیاده سازی و اجرا میشود (مانند فرم درخواست مرخصی یا سفارش غذا و...) که امکان خروجی های مختلف دارد ( به صورت E-mail یا فکس ) و میتواند مکاتبات را...

بیشتر

مدیریت اداری و منابع انسانی

حوزه مدیریت اداری و منابع انسانی سندپرداز شامل سیستم های پرسنلی و احکام، حقوق و دستمزد، پاداش و بهره وری و همچنین اتوماسیون اداری می باشد. با بهره گیری از نرم افزارهای اداری و منابع انسانی سندپرداز مدیریتی صحیح و دقیق در این حوزه خواهید داشت. به روز بودن قوانین در حوزه منابع انسانی و اعمال آن در سیستم های نرم افزاری سندپرداز در کنار فرآیندهای بهینه در حوزه اتوماسیون اداری ابزارهای لازم جهت مدیریت ارتباطات درون سازمانی و فرآیندهای استخدام و صدور حکم و محاسبات مرتبط با حقوق و دستمزد می باشد. سیستم های این حوزه در یکپارچگی کامل با سیستم های حوزه مالی بوده و اسناد مکانیزه در سیستم حسابداری ثبت و در صورت لزوم اسناد پرداخت توسط کاربران سیستم خزانه داری ثبت و به نوعی تکمیل کننده فرآیندهای حقوق و دستمزد می باشند.

افزونه های

مدیریت اداری و منابع انسانی

  • سامانه تایید الکترونیک قرارداد پرسنل
  • سیستم مدیریت پیام
  • فرآیند تایید احکام حقوقی
  • فرآیند تایید بازخرید پرسنل
  • سیستم پیگیری

سامانه تایید الکترونیک قرارداد پرسنل

در سازمان ها جذب و استخدام پرسنل بعهده واحد منابع انسانی می باشد این واحد علاوه بر پاسخگویی به مدیران سازمان باید پاسخگوی مراجع قانونی نیز باشد. قراردادهای پرسنل معمولا بصورت سالانه یا چند ماهه یا ماهانه می باشد و بنابراین بصورت دوره ای نیاز به تجدید صدور و تایید دارند. فرآیند صدور و اخذ تایید مدیران در ارتباط با متن پیش نویس قرارداد استخدامی از یک سو و اخذ امضاء پرسنل در قراردادهای مصوب شده از سویی دیگر، حجم بالایی از عملیات را برای واحد منابع ایجاد می کند از این رو شرکت سندپرداز سامانه تایید الکترونیک قرارداد...

بیشتر

سیستم مدیریت پیام

یک سیستم نرم افزاری ERP مانند سیستم سندپرداز این قابلیت رادارد تا بتواند کلیه اطلاعاتی که ذینفعان سازمان نیاز دارند را  با استفاده از پیامک و یا بااستفاده از پیام الکترونیکی ارسال نماید . حالنی را در نظر بگبربم که کالای خریداری شده وارد انبار قرنطینه شرکت گردیده است و پس از اجرای فرآیندکنترل کیفیت مواد ورودی ، قرار است تا میزان و تعدادکالاهای تایید شده که رسیدخرید میشوند  برای صدور فاکتور به تامین کننده ارسال گردد . در این حالت افزونه مدیریت پیام بهترین راهکار برای تحقق این هدف می باشد ، زیرا به محض صدور رسید قطعی خرید...

بیشتر

فرآیند تایید احکام حقوقی

احکام حقوقی پرسنل به دلایل مختلف صادر می شوند. صدور حکم بدو استخدام، احکام افزایش حقوقی سنواتی ، حکم تغییرات پست و شغل، افزایش پایه سنوات، اضافه شدن اولاد و... برخی از مواردی است که طی آن واحد مدیریت منابع انسانی مبادرت به صدور احکام جدید می نماید. فارغ از اینکه دلیل صدور حکم حقوقی جدید چیست نیاز است که طی یک فرآیند از پیش تعریف شده این احکام مورد تایید مدیران کلیدی سازمان قرار گیرند و پس از آن در محاسبات حقوق ماهانه مورد استفاده قرار گیرند. در این فرایند، مدیران به جای امضاء فیزیکی حکم چاپ...

بیشتر

فرآیند تایید بازخرید پرسنل

فرآیند بازخرید پرسنل به دلایل مختلف از جمله در زمان انفصال از خدمت و یا جا به جایی پرسنل بین شرکت های گروه انجام می شود و معمولاً واحد کارگزینی یا منابع انسانی مسئول انجام آن می باشد. فارغ از اینکه دلیل بازخرید پرسنل چیست نیاز است که طی یک فرآیند از پیش تعریف شده محاسبات مبلغ بازخرید مورد تایید مدیران کلیدی سازمان قرار گیرند و پس از آن اسناد حسابداری مرتبط صادر شوند.

بیشتر

سیستم پیگیری

یکی از دغدغه های مدیران در یک سازمان بزرگ پیگیری مواردی است که به واحدهای مختلف ارجاع شده است خصوصا این نیاز در سازمان های بزرگ حادتر است. گرچه سیستم های فرایندی (ERP) تقریبا تمام فعالیت های سازمان را تحت پوشش قرار می دهد ولی تمرکز این سیستم ها روی فعالیت های مهم است که یا اثر مالی دارد یا اثر برنامه ریزی یا اثر بهای تمام شده ای. لذا فعالیت های خارج از این حوزه در فعالیت های مرتبط با ERP پایش و مدیریت نمی شود. مثلا فعالیت هایی از قبیل تماس های مکرر یا نامه نگاری ها یا مذاکراتی...

بیشتر

آیا آماده حرکت به سمت تحول دیجیتال هستید؟