چرا به سندپرداز بپیوندیم

چرا پیوستن به خانواده سندپرداز، می تواند انگیزه ای برای تغییر برای آینده و شغل شما باشد

سندپرداز یک بستر علمی و اقتصادی جهت ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد که توسط افراد حقیقی و حقوقی مختلفی ارائه و اجرا میگردد این سرویسها در عملیات بهره برداری از ERP سندپرداز است که فناوری و خدمات را برای مشتریان به ارمغان آورده، چرا که این سرویسها برای فعال کردن شفافیت هزینه ها، تجزیه و تحلیل هزینه و بهاء، ، مدیریت جذب ارزش و مدیریت منابع سازمانی به کار گرفته می شود.

برای تنوع و گوناگونی که وجود دارد، ملحق شوید

احمدرضا کاشانی فرید، یک کارآموز تحلیل پیشرفته است که در واحد ای آر پی رِدینس شرکت سندپردازمشغول گردیده است، دارای مدرک لیسانس در رشته ی ریاضی و در حال گرفتن مدرک کارشناسی ارشد خودش در رشته علوم داده است و یک دوره کارآموزی پاره وقت با شرکت سندپرداز به صورت موازی انجام می دهد.

وقتی از او در مورد وظیفه ش به عنوان یک کارآموز سؤال شد، توضیح داد: "وظیفه ی من پشتیبانی از تحلیلگران داده ها، مهندسان تولید و صنایع، در هر روز کاری آن هاست.

در نیمه اول دوره کارآموزی من در واحد ERP Readiness که وظیفه اصلی آن بررسی وضعیت موجود کسب و کارها (as is)و دادن راهکار به آنها (to be)می باشد تا بتوانند پتانسیل های پنهان و جریان داده های خود را در هنگام استفاده از ای آر پی، شناسایی و به کار بندند، وظیفه ی من تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به درآمد و هزینه و بهبود دهی و بررسی کیفیت داده ها بود. برای اولین بار در سابقه ی کاریم، در یک تیم ویژه مشغول شده بودم.

آشنایی با فرهنگ ها و مدل های مختلف تفکر که در هم تیمی ها و کسب و کارها پیدا کردم یک تجربه گرانبها و یک فرصت پیشرفت باورنکردنی برایم است. در این مدت من یاد گرفتم که چگونه یک تیم پروژه و اجرا در شرکتارائه دهنده مشاوره مندیریت و تولید کننده ار آر پی همانند سندپرداز با هم و با مشتریانشان کار می کند. دستاورد دیگری که بدست آوردم این بود که علاوه بر استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی که قبلاً می‌شناختم، مانند پایتون، با ابزارهای هوش تجاری مانند PowerBI آشنا شدم، که به من کمک کرد تا شناخت بسیار کاملتر و قدرتمندتری از داده های مربوط به هزینه‌ها و مدیریت منابع سازمانی به دست بیاورم و در نتیجه بتوانم به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهم.

سه نکته در مورد کار در شرکت سندپرداز وجود دارد که من به همین خاطر خیلی خوش حالم که عضوی از سندپرداز هستم و در آنجا کار می کنم. اول اینکه، هر روز کاری با روز دیگر به نوعی متفاوت است، و من هرگز احساس بی حوصلگی نمی کنم و کارم برایم خسته کننده نیست. دوم، نظر و ایده‌های من مهم است و دیده می شوند، حتی اگر در ابتدای حضورم به اینجا باشد. و سوم، به طور مداوم در حال پیشرفت هستم، و روز به روز مهارت های فنی و شناخت نرم افزاریم ارتقاء پیدا می کند.

باور دارم سندپرداز بهترین مکان برای پیشرفت است و قطعا ارزش کسب تجربه ی کاری در آن را در طول زندگی دارد."

برای رشد و پیشرفت بپیوندید

علی ظاهری، مهندس با سابقه اطلاعات در سندپرداز، که در مرکز قابلیت‌های مشتری ما مشغول به کار است، اندکی قبل از شروع همه‌گیری کرونا به سندپرداز پیوست. او با بیش از پنج سال تجربه ی کاری در تجزیه و تحلیل داده و فرایندها، تصمیم گرفت رشد کند و دامنه کار خود را گسترش دهد. او کاملا آگاه بود که سندپرداز مکان بسیارمناسبی برای این منظور است.

او می گوید: "پیشینه ی کاری من بر اساس منطق و ریاضیات است و از جوانی مشغول به کار برنامه نویسی بودم. قبل از پیوستن به سندپرداز، در یک شرکت خرده‌فروشی به‌عنوان تحلیلگر داده کار می‌کردم، جایی که نقش من متمرکز بر روی داده‌های مختلفی بود، داده هایی مانند ارائه گزارش و ابزارهای مورد نیاز در یک محیط مبتنی بر داده‌ها. من به سندپرداز پیوستم زیرا می خواستم بیشتر رشد کنم و علاقه داشتم روی پروژه های بزرگتر کار کنم. می‌خواستم روی داده‌ها و فرایندهای بزرگ‌تر و در بزرگترین شرکت‌ها، روی داده ها کنترل داشته باشم و انها را تجزیه و تحلیل کنم، و می خواستم همه اینها را با استفاده از فناوری‌های پیشرفته به کار بگیرم، مطمئن بودم سندپرداز یکی از بهترین مکان‌ها برای رسیدن به این آرزوی حرفه‌ای من است." از علی ظاهری در مورد شغلش در سندپرداز پرسیده شد، علی ظاهری پاسخ داد: " کاری که به طور روزانه باید انجام بدهم این است که اطلاعات و داده های مربوط به فرایندهای اجرا شده را از سیستم‌های مشتریانمان استخراج می ‌کنم به نوعی مونیتور عملکرد سیستمی مشتریان من پزشک کسب و کارها هستم . من باید داده ها را فهمیده و تحلیل کنم و آنها را در دسترس سایر اعضای تیم قرار دهم، همچنین فرایندی را ایجاد می کنم تا چنین کارهایی را برای سایر مهندسان و کاربران، در تیم‌های ارائه ی اس ای ار پی آسان‌تر کنم. داده‌هایی که من ارائه می‌دهم برای سایر اعضای تیم ضروری است تا نسبت به فرایندها و عملکرد سیستم، فهم خوب و درستی کسب کنند و برای مشتریان مان توصیه ها و پیشنهاد هایشان را ارائه دهند. از زمان پیوستن من به سندپرداز، در معرض بسیاری از سیستم‌های ERP، پایگاه‌های داده و فرایندها و راهکارهای زیرساختی قرار گرفتم و هر پروژه چیز جدیدی برای کشف و یادگیری برایم به ارمغان آورد. علاوه بر یادگیری های مفیدی که در هنگام کارکسب می کنم، دائماً در حال استفاده از منابع شرکت برای توسعه هستم، منابعی مانند پلت فرم های یادگیری در سندپرداز یا راهنمایی گرفتن از همکاران با سابقه تر."

برای تاثیر گذاری بپیوندید

مرضیه محمودی نیا یک مهندس صنایع و تحلیلگر ارشد ارائه راهکار است که در سندپرداز مشغول به کار است. او در سال ۱۳۹۰ برای یک دوره کارآموزی به سندپرداز پیوست و به طور همزمان در حال گرفتن مدرک کارشناسی ارشد خود بود تا یک تجربه ی حرفه ای و متخصصانه کسب کند وبررسی کند آیا سندپرداز برای اوجای مناسبی برای کار است یا خیر. پس از فارغ التحصیلی، مرضیه محمودی نیا به عنوان یک تحلیلگر علمی به طور تمام وقت به تیمی پیوست که بر اصول و داده های عملیات صنعت خودرو سازی متمرکز بود.

او می‌گوید: "از ده سال پیش که به‌عنوان کارآموز مشغول به کار بودم، تمرین‌های محاسبه بهای تمام شده واقعی و برآوردی را برای مشتریانی ارائه کرده‌ام که فرآیند تولیدشان از مواد خام و اولیه شروع می‌شود و درنهایت به یک وسیلیه نقلیه و محصول آماده برای مصرف پایان می‌یابد – اتوبوس هایی که هر در آنها جا به جا شده و سوار می شویم ،"

مرضیه محمودی نیا برای دستیابی به علاقه ی خود مبنی بر گسترش بهره برداری از دانش خود، اخیراً به حرفه ی جدیدی در ای ای آر پی تو تغییر مکان داد - تیمی که در تجزیه و تحلیل هزینه ها تخصص دارد.

او می‌گوید: "من مشتاقانه آماده ی کمک به مشتریانمان هستم تا ارزش مخفی شده در داده‌ها و فرایندهای خود را مشخص کنند ودرک و بینش‌هایی عملی و پایدار کسب کنند." مرضیه محمودی نیا اضافه می کند: "من واقعاً از کار در سندپرداز لذت می‌برم، زیرا کاری که انجام می دهم ارزش معناداری دارد. و همینطور افرادی که با آنها همکار هستم برایم ارزشمندند. همکاران من هر کدام دارای مهارت های مختلفی هستند و مشتاق هستند تا تخصص های خود را با من به اشتراک بگذارند. این محیط کاری واقعاً از فرهنگ پیشرفت و بهبود کار به طور مستمر پشتیبانی و حمایت می‌کند."