حسابداری خرید

تامین کالا خصوصا در شرکت های تولیدی از اهمیت بالایی برخوردار است تا به این ترتیب تامین اقلام مورد نیاز شرکت خصوصا مواد اولیه با کیفیت در زمان مناسب حاصل شود. تطابق فرایند با روال های داخلی شرکت و آیین نامه خرید، مدیرت درخواست های خرید، مدیریت و کنترل استعلام، مدیریت تنخواه گردان، مدیریت بارنامه های حمل، ارتباط با انبار و صدور اعلامیه ارسال کالا از فعالیت های مهم این حوزه است.



  • امکانات حسابداری خرید:
  • امکان ثبت فاکتور خرید
  • امکان صدور سند خودکار فاکتور خرید
  • امکان ثبت اضافات و کسورات
  • امکان ثبت هزینه کالا/ هزینه حمل/ هزینه ترخیص/ حقوق ورودی/ هزینه های گشایش اعتبار/ هزینه ثبت سفارش/ هزینه حق بیمه و محاسبه بهای تمام شده خرید
  • اتصال online به سیستمهای حسابداری مالی و دریافت و پرداخت و کنترل همزمان پرداختها و پیش پرداختها و سایر اجزای فرایند
  • اختصاصی نمودن شرح آرتیکلهای اسناد حسابداری خودکار