نرم افزار ERP برای صنعت آشپزخانه و حمام

نرم افزار ERP برای صنعت آشپزخانه و حمام

شرکت‌هایی که خدمات خود را در صنعت آشپزخانه و حمام ارائه می دهند، باید برای هر تولید خود مطابق با انتظاراتی که از آن تولید می رود، که البته آن انتظارات، منعکس‌کننده سلایق و ترجیحات فردی است، یک درخت محصول جدید ایجاد کنند. در این صورت، ایجاد یک درخت محصول جدید و باز کردن کارت‌های سهام، هر مرتبه، برای تولید یک وسیله مورد استفاده در آشپزخانه یا حمام، حجم کاری گسترده ای برای شرکت‌ها ایجاد می کند.

از آنجایی که در سیستم‌هایی که در آنها از درختان محصول استاندارد شده استفاده می‌شود و نیاز به استفاده از برنامه‌های ترسیمی دارند، ادغام دو سیستم مختلف ضروری می شود، همچنین مدیریت فرآیندهایی مانند ردیابی مواد، ارتباط با فروشندگان و برنامه‌ریزی تولید سخت تر می‌شود. از سوی دیگر، لازم است به عنوان مثال اطلاعاتی در مورد محصولات آشپزخانه یا حمام که سال ها پیش تولید شده اند و دارای اشکال بوده اند، برای بهبود در تولیدات جدید، با اطمینان ردیابی شده و گزارش شوند.

ما سرعت و آسودگی را برای فرآیندهای تجاری مشتریان خود که می خواهند تولیدات خود را از طریق سفارش گیری در صنعت آشپزخانه و حمام انجام دهند، با استفاده از ساختاری که بتواند همه ی این الزامات را از یک سیستم واحد، برآورده کند، ارائه می دهیم. با راهکار های ما، که در آن تمام مراحل از پیش تعریف شده است و نیاز به برنامه ترسیم بیشتر ندارد ، امکان تبادل اطلاعات فوری بین دفتر مرکزی و فروشندگان و تصمیم گیری برای بهبود بر اساس تجزیه و تحلیل تولیدات قبلی فراهم می شود. ، ما حجم کار مشتریان خود را که در این صنعت فعالیت می کنند، به میزان قابل توجهی کاهش می دهیم و به آنها کمک می کنیم تا به سودآوری پایدار دست یابند.

راهکار های ما، مشتریان ما را که در صنعت آشپزخانه و حمام فعالیت می کنند قادر می سازد تا با رقیبان خود در این عرصه، تفاوت ایجاد کنند و در رقابت متمایز باشند.

  • پیکربندی محصول ERP سندپرداز، که ما بر اساس تجربه حرفه ای خود آنرا توسعه داده ایم. راه کار بی نقص ما، در جهت رفع مشکل ایجاد ترسیم چند محصولی به شکل درختی، که ناشی از تنوع محصولات در صنعت است، می شود.
  • برنامه ریزی حمل و نقل سندپرداز، که اجازه می دهد تا هزینه های حمل و نقل بالا با استفاده از برنامه ریزی بهینه بر اساس منطق کد هوشمند کاهش یابد.
  • ردیابی تولید و کنترل کیفیت سندپرداز، که برای افزایش کیفیت محصولات و ایجاد محصولات با برند و تاییدیه آنها موثر است.
  • حسابداری بهای تمام شده سندپرداز،که به شما امکان می دهد با در نظر گرفتن تمام هزینه های مربوطه، هزینه های واقعی را به سرعت و با دقت آشکار کنید
  • پرتال نمایندگی و فرانچایز سندپرداز، که به فروشندگان و شعب اجازه می دهد تا از طریق وب به اطلاعات به روزشده دسترسی داشته باشند و بدون اینکه سرمایه گذاری بیشتری داشته باشند، بتوانند در فرآیندهای تولید محصول، مشارکت داشته باشند.

با راهکار ما در سیستم ERP که بر اساس منطق یک برنامه ترسیمی بدون نمایشگر اجرا می شود، می توانید انواع و اجزای محصول خود را از میان گزینه های زیاد و برای شکل دهی یک محصول انتخاب کنید و درخت محصول منحصر به فرد خود را برای هر محصول به سرعت و به راحتی ایجاد کنید. شما می توانید به طور خودکار پارامترهایی مانند اشیا، رنگ ها، اندازه و پوشش را در این درخت محصول تعریف کنید و همه فرآیندهای خود را از یک سیستم بدون دردسر با ادغام دو برنامه مختلف ردیابی کنید.

همچنین می توانید قیمت واقعی محصول را بسته به انواع هر محصول بدون خطا محاسبه کنید و از انجام هرگونه سفارش فراتر از تنظیمات از پیش تعریف شده جلوگیری کنید. شما می توانید با در نظر گرفتن ذخایر مواد موجود در برنامه ریزی تولید، فرآیندهای تامین مواد خود را با اسناد درخواست تدارکات که به طور خودکار ایجاد می شوند، سرعت ببخشید. در عین حال می توانید از معاملات اشتباه و اتلاف وقت در فرآیندهای تولید و حمل و نقل خود جلوگیری کنید و بهره وری کارکنان را افزایش دهید.

در واقع شما برنده شده اید!

پیاده سازی کلیه فرآیندها از یک سیستم واحد با ادغام دو برنامه مختلف

صرف کار و زمان کمتر برای ایجاد درختان محصول

ردیابی بهتر مواد، انبار و حمل و نقل

اطلاع رسانی بسیار سریع در کانال نمایندگی در مورد تمامی تغییرات اجزای محصول