مدیریت فروش و پخش

...

سیستم های

مدیریت فروش و پخش

فروش داخلی

فروش به منزله قلب تپنده سازمان در ارائه محصول و به منزلۀ خط مقدم مواجهه با خریداران است و هر گونه کاستی و نقصی در روند کار این تیم می تواند اثرات منفی بر درآمدزایی سازمانها داشته باشد. بنابراین ثبت تمامی مراحل فرایند و اعمال کنترل های لازم در جهت استفاده بهینه مورد نیاز هر سازمان است.

بیشتر

صادرات

صادرات همواره از مهمترین مسایل موردنظر دست اندکاران و سیاستگزاران اقتصادی و بازرگانی جمهوری اسلامی ایران بوده و توجه خاص در برنامه های اول و دوم و سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی کشور را معطوف به خود داشته است. بنابراین با توجه به کاربرد زیاد فرایند به صورت سیستمی نیز بایستی تمام مراحل فرایند از جمله پروفرما، قرارداد و اینویس...

بیشتر

فروش خدمات

زمانی که سازمان خدماتی را به مشتری عرضه میکند (مثل خدمات بازرسی و نرم افزار ).گاهی این خدمات قابل شمارش و متریک هستند بر فرض مثال نرخ ساعتی محاسبه میشود و گاهی این خدمات تعرفه دارند و به ساعت ربطی ندارند. بنابراین فروش خدمات یا بر اساس گزارش کارکرد است که تعرفه دارد یا به ازای خدمتی است که نرخ...

بیشتر

مدیریت قراردادها

مدیریت انواع قراردادها به همراه مستندات مربوطه و یکپارچگی با سایر سیستم های سندپرداز تکمیل کننده فرآیندهای فروش و خرید قراردادی خواهد بود به نحوی که در ضمن فرآیندها قرارداد نیز تعریف و در نقاط مختلف فرآیند شرکت میکند و در صورت لزوم اسناد حسابداری مکانیزه نیز توسط این سیستم قابلیت صدور دارند که در نهایت منجر به کاهش هزینه...

بیشتر

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

ثبت و نگهداری اطلاعات اشخاص و شرکت ها و فعالیت های بازاریابی انجام شده به همراه امکان نگهداری اطلاعات در پرونده های فروش و یکپارچگی با سیستم های حوزه فروش و پخش سندپرداز امکان پیگیری و مدیریت ارتباط با مشتریان را در اختیار کاربران این سیستم قرار می دهد.

بیشتر

پخش مویرگی

فرآیندهای حوزه پخش کالا و محصولات شامل پخش گرم، پخش سرد و پوشش نیازمندی های موزعین و مشتریان عمده در قالب نرم افزار قابل استفاده در تبلت پوشش دهنده حجم بالای عملیات روزانه و نقاط جغرافیایی متعدد در حوزه پخش مویرگی می باشد. یکپارچگی این سیستم ها با سیستم های حوزه مالی و فروش سندپرداز هرگونه مغایرت احتمالی را از...

بیشتر

مدیریت فروش و پخش

حوزه مدیریت فروش و پخش سندپرداز شامل سیستم های بازاریابی، فـروش داخلی، صادرات، فـروش خدمات، مدیریت قراردادها، مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، سیستم پخش گرم، سیستم پخش سرد و سیستم تبلت مشتری موزع و ویزیتور می باشد. مدیریت فرآیندهای بازاریابی، فروش و پخش کالا و محصولات تولیدی، بازرگانی و یا صادرات آنها الزامات، سیاست گذاری ها و کنترل های خاصی را طلب میکند که سیستم های فرآیند محور سندپرداز در حوزه فروش و پخش راهکار مناسبی برای اطمینان بخشی از صحت عملکرد هر یک از اجزا در طی فرآیندهای اختصاصی تعریف شده در سیستم های سندپرداز می باشد.

افزونه های

مدیریت فروش و پخش

  • ارتباط سیستم های سندپرداز با سامانه جامع تجارت ایران - وزارت صمت
  • لیست قیمت کالاها
  • موتور محاسبه تخفیفات
  • باسکول
  • سیستم کنترل کیفیت
  • سیستم مدیریت پیام
  • سیستم پیگیری

ارتباط سیستم های سندپرداز با سامانه جامع تجارت ایران - وزارت صمت

سامانه جامع تجارت با هدف ایجاد دولت الکترونیک، کاهش فساد اقتصادی در کسب و کار ها ، یکپارچه سازی فرآیند تجارت در کشور ، شفافیت سازی تجاری ، نظارت بر زنجیره صادرات و واردات کشور، جلوگیری از قاچاق کالا و جلوگیری از احتکار کالا راه اندازی شده است. این سامانه به عنوان درگاهی یکپارچه، ارتباط فعالان اقتصادی را اعم از واردکنندگان و تولیدکنندگان با سازمان ها و دستگاه‌های ذیربط در امر تجارت را کنترل می‌کند. بنابراین فرآیند تولید و واردات کالا و وارد شدن آن به چرخه توزیع و فروش در «سامانه جامع تجارت» ثبت و بوسیله وزارت صنعت و معدن...

بیشتر

لیست قیمت کالاها

یکی از موضوعات با اهمیت در زمان سیاست گذاری فروش محصولات، نحوه نرخ گذاری می باشد به نحوی که مدیران فروش نیاز دارند برای برای هر گروه از مشتریان بر اساس معیارهایی مانند مقدار خرید، زمان، مناطق جغرافیایی، نوع مشتری و ... نرخ فروش متفاوتی تعریف نمایند. به همین جهت تعریف دقیق و با جزییات، لیست قیمت برای کالاها ضروری می باشد.

بیشتر

موتور محاسبه تخفیفات

پیچیدگی های فروش محصولات در دوره های زمانی در کنار رقابتی تر شدن حوزه فروش یکی از موضوعاتی است که باعث شده تا مدیران فروش نسبت به ارایه مشوق های مختلف در قالب تخفیف به خریداران اقدام کنند. اهمیت این موضوع برای حفظ جریان درآمدی سازمان به حدی است مدیران فروش درصدد وفادارسازی مشتریان از طریق ارایه تخفیفات متنوع و منعطف هستند.

بیشتر

باسکول

درمراحل مختلف زنجیره لجستیک تولید کالا، شامل فرآیندهای ورود مواد اولیه، انبارش کالا، فرآیندهای تولید و فرآیند عرضه محصولات نقاطی وجود دارند که نیاز به اندازه گیری وزن کالا یا یک محموله از کالاها می باشد اگر محموله بر روی یک حمل کننده مانند کامیون، تریلر باشد، به دلیل نیاز به محاسبه وزن خالص از باسکول دوتوزینه استفاده می شود و اگر محموله بر روی هیچ حاملی نباشد نوع توزین تک توزینه می باشد. در این حالت، اطلاعات دریافتی از باسکول که همان وزن محموله می باشد یک دیتای مهم در ERP  سندپرداز می باشد که مورد استفاده...

بیشتر

سیستم کنترل کیفیت

دانش کنترل کیفیت قدمتی به طولانی بودن تاریخ تولید و صنعت دارد. پرسنل کنترل کیفیت، همان افرادی می باشند که قراراست نقش حافظ منافع مشتریان را در سازمان ایفا کنند و در صورت بروز ایراد و یا اشکال در محصولات تولیدی، دستور توقف تولید به دلیل عدم کیفیت مطلوب را صادر کنند و مانع تولید محصولات فاقد کیفیت مناسب شوند. عصر کنونی را می‌توان عصر کیفیت نامید. در چنین شرایط رقابتی و با تولیدات در سطح انبوهی، تولیدکنندگانی می‌توانند موفق باشند که محصولات باکیفیت‌تر و خدمات پس از فروش بهتری ارائه کنند. این مهم نیاز به ایجاد نظامی برای پایش...

بیشتر

سیستم مدیریت پیام

یک سیستم نرم افزاری ERP مانند سیستم سندپرداز این قابلیت رادارد تا بتواند کلیه اطلاعاتی که ذینفعان سازمان نیاز دارند را  با استفاده از پیامک و یا بااستفاده از پیام الکترونیکی ارسال نماید . حالنی را در نظر بگبربم که کالای خریداری شده وارد انبار قرنطینه شرکت گردیده است و پس از اجرای فرآیندکنترل کیفیت مواد ورودی ، قرار است تا میزان و تعدادکالاهای تایید شده که رسیدخرید میشوند  برای صدور فاکتور به تامین کننده ارسال گردد . در این حالت افزونه مدیریت پیام بهترین راهکار برای تحقق این هدف می باشد ، زیرا به محض صدور رسید قطعی خرید...

بیشتر

سیستم پیگیری

یکی از دغدغه های مدیران در یک سازمان بزرگ پیگیری مواردی است که به واحدهای مختلف ارجاع شده است خصوصا این نیاز در سازمان های بزرگ حادتر است. گرچه سیستم های فرایندی (ERP) تقریبا تمام فعالیت های سازمان را تحت پوشش قرار می دهد ولی تمرکز این سیستم ها روی فعالیت های مهم است که یا اثر مالی دارد یا اثر برنامه ریزی یا اثر بهای تمام شده ای. لذا فعالیت های خارج از این حوزه در فعالیت های مرتبط با ERP پایش و مدیریت نمی شود. مثلا فعالیت هایی از قبیل تماس های مکرر یا نامه نگاری ها یا مذاکراتی...

بیشتر

آیا آماده حرکت به سمت تحول دیجیتال هستید؟