اصول کاربردی مارکتینگ

توضیحات وبینار

هدف مارکتینگ افزایش درآمد سازمان در بازارهای رقابتی است. به همین دلیل، امروزه تمام کسب‌و ‌کارها اعم از بزرگ یا کوچک، کسب‌وکار‌های B۲C یا B۲B، که دارای فروش داخلی یا صادرات هستند، همه و همه به بازاریابی نیاز دارند.

از طرفی علم بازاریابی بسیار کاربردی است و هر آنچه می‌آموزیم را در عمل می توانیم استفاده نماییم.

آقای دکتر امیرشروان مظاهری مدرس این دوره، این درس را علاوه بر سازمان‌های متعدد، ۴۳ بار در دوره‌های کاربردی MBA  و DBA در دانشگاه‌های تهران و تربیت مدرس تدریس کرده است.

دراین دوره‌ی جامع دو هدف اصلی دنبال می‌شود:

  • تدریس کامل اصول مارکتینگ با مثال‌های کاربردی از شرکت‌های ایرانی و خارجی با نگاه بهره‌گیری از فضای دیجیتال
  • تدریس روش تدوین مارکتینگ پلن و شناخت مراحل گام به گام اجزاء برنامه‌ی بازاریابی

مدت زمان دوره  ۲۴ ساعت ( ۸ جلسه‌ی ۳ ساعته) می‌باشد و ویدئوی دوره برای مراجعات بعدی شما ضبط و روی سایت بارگذاری می شود.

اگر مدیر یا صاحب یک کسب‌وکار هستید و یا عضوی از یک تیم مارکتینگ (بازاریابی) هستید و یا چنانچه دوست دارید با آموختن مارکتینگ وارد این رشته‌ی کاری جذاب و پر درآمد شوید، این دوره‌ برای شما بسیار مفید خواهد بود.



سرفصل‌های وبینار

اصول مارکتینگ :

نگاهی به درون جعبه‌ی سیاه مارکتینگ

  • شناسایی نیاز مشتری
  • درک خواسته‌ی مشتری
  • تحریک تقاضا
  • تعریف مارکتینگ
  • تعریف فروش
  • سرگذشت مارکتینگ از گذشته تا امروز

تحلیل فرآیند تصمیم‌گیری خرید مشتری

  • تحلیل رفتار مصرف کننده
  • طراحی سفر مشتری

ماهیگیری در جای بی ماهی؟!

  • تقسیم بازار
  • انتخاب بازار هدف

کسب و کار بدون استراتژی ، کسب و کار بی سرانجام

  • استراتژی‌های جایگاه‌سازی و تمایز
  • استراتژی‌های بازاریابی
  • استراتژی‌های رشد

ابزارهای بازاریابی

  • محصول و برند
  • قیمت گذاری
  • تبلیغات، استراتژی پیام و انتخاب رسانه

روش‌های ازدیاد و پیشبرد فروش

کانالهای توزیع و فروش


مارکتینگ پلن:

ساختار، اجزاء  و فرآیند طراحی برنامه‌ی بازاریابی (مارکتینگ پلن)

  • خلاصه‌ی مدیریتی
  • تحلیل وضعیتی
  • بازارهدف
  • مشکلات و فرصت‌ها
  • اهداف و مقاصد بازاریابی
  • مفهوم مزیت رقابتی و تمایز
  • استراتژی بازاریابی
  • استراتژی محصول
  • استراتژی‌های رشد
  • برنامه‌ ی تغییرات در محصول، قیمت، توزیع و ترویج
  • بازاریابی دیجیتال
  • سیاست بودجه و کنترل


ثبت نام از طریق لینک زیر:


https://eseminar.tv/wb۶۸۸۱۷